[ X ]
FRESH
SUPERSTIȚIE sau COINCIDENȚĂ? Alina Zbancă: Dacă în dimineața celor ...
Nici din pat NU VREA să iasă! Modelul Alexandrina Che, despre PLOAIE: ...
După NUNTĂ...în vacanță! Prezentatoare TV - în COSTUM de BAIE! FOTO//
Horoscop 24 septembrie 2017

5 exerciții care îți îmbunătățesc viața sexuală

Exercitiile fizice in sine, o viata echilibrata si dieta sanatoasa ajuta la cresterea dorintei sexuale. Despre sport, efectul benefic asupra libidoului este binecunoscut, deoarece elibereaza testosteron, un hormon important pentru stimularea, apetitului sexual atat la barbati cat si femei, dar si hormoni care elimina stresul, dau senzatia de bine si de incredere de sine, scrie www.doc.ro.

5-exercitii-care-iti-imbunatatesc-viata-sexuala

Iar pe de alta parte, activitatea sexuala este o capacitate fiziologica ce aduce sanatate, echilibru fizic, hormonal si mental si nu ar trebui s-o privim ca pe un subiect „tabu”. In plus, activitatea fizica te ajuta sa-ti intelegi mai bine organsimul, puterea, tonifica musculatura striata, „la vedere”, dar si musculatura neteda, abdominala si viscerala, ceea ce contribuie la sanatatea si functionarea propice a tuturor organelor interne, inclusiv a celor care fac parte din aparatul genital.

Iata care sunt cele mai bune exercitii pentru a stimula viata in cuplu.

Exercitiile Kegel
Aceste exercitii sunt foarte importante pentru femei, deoarece tonifierea muschilor din zona pelviana inferioara creste vascularizatia, fortifica musculatura perineului si favorizeaza contactul intim. In plus, aceste exercitii ajuta la prevenirea sau chiar ameliorarea pierderii involuntare de urina.

Pentru a efectua acest exercitiu pur si simplu trebuie sa contractezi muschii din regiunea pelviana. Pentru unii oameni ar putea fi mai usor de inteles modul in care ar trebui sa fie facut acest exercitiu, respetiv prin incercarea de a opri si elibera, sistematic, jetul, in timpul urinarii.

Aceasta contractie ar trebui sa aiba loc timp de 3 pana la 5 secunde, de 10 ori la rand si in orice moment al zilei, cand conduci, in trafic, cand ai cateva minute la birou si poate fi practicat in orice pozitie, asezat, culcat sau in picioare. Pe masura ce exersezi, poti mari timpul fiecarei contractii si numarul de repetitii.

Exercitiile aerobice
Practicarea a cel putin 40 de minute de exercitii aerobice pe zi, cum ar fi alergarea, mersul cu bicicleta, sau pe jos, in ritm mai alert sau inotul, imbunatateste circulatia sangelui la nivel pelvian si ajuta la problemele de erectie, usoare si moderate.

Mai mult decat atat, acest tip de activitate practicat in aer liber, elibereaza de stres, care este cel responsabil de ejacularea precoce, la unii barbati, dar si pentru productia scazuta a testosteronului, hormonul care creste dorinta sexuala.

Soarele, socializarea, diferentele de temperatura din mediul natural, transpiratia si cresterea necesitatii fiziologice de hidratare – toti sunt factori care contribuie la detoxifierea naturala a organismului, cresc pofta de viata si implicit, stimuleaza libidoul si dorinta de a fi activi, din toate punctele de vedere, dar si sexual.

Fortificarea picioarelor si gluteilor (muschii fesieri)
Exercitiile pentru coapse si gambe ajuta la modelarea picioarelor si dau fermitate musculaturii membrelor inferioare, ajutand la o mai mare rezistenta in momentul relatiei intime, usurinta pentru a incerca pozitii noi si evitarea oboselii, atat la brabati cat si la femei.

Astfel, ar trebui sa investesti timp zilnic in exercitii care sa consolideze coapsele si fesele, cum ar fi genuflexiunile.

A se vedea exemple ale acestor exercitii aici.

Intinderea sau stretchingul
Exercitiile de intindere ajuta la eliberarea tensiunii musculare si stresului si ofera o mai mare flexibilitate corpului, facilitand mentinerea in cazul pozitiilor sexuale mai indelungate si adaptarea la noi pozitii.

Yoga si Pilates au de asemenea avantajul de a consolida si tonifia muschii, mai ales pe cei paraspinali, abdominali si pelvieni, atat la barbati cat si la femei, crescand performanta in relatiile intime.

Exercitiile de culturism
Cu siguranta ca aceste tipuri de exercitii admirate in special de barbati, garanteaza cresterea nivelului de testosteron, hormonul libidoului, intarirea si cresterea in volum a muschilor, imbunatateste stima de sine la multi barbati, tineri sau mai putin tineri, dar si dorinta de a mentine relatii intime de durata si cu o intensitate mai mare.

In cazul cresterii masei musculare, exercitiile se practica de cel putin 4 ori pe saptamana, timp de 40 de minute.


SEP 12, 2017 INAPOI LA ARHIVA


COMENTARII

SONDAJ SHOK

Cine este cel mai sexy model din Moldova?

View Results

Loading ... Loading ...