(VIDEO) Meghan Markle, ironizată pentru apariția ei la Paris. Fanii cred că s-a făcut de râs: „Zoolander înfășurat în hârtie igienică… a doua venire a lui Mesia”

Meghan Markle a fost ironizată pentru mersul ei în stilul „Zoolander”, fiind surprinsă de fotografi și fani la Săptămâna Modei de la Paris, scrie protv.ro.
Ducesa de Sussex și-a petrecut weekendul împărtășind cu entuziasm imagini din culisele apariției sale în primul rând la Săptămâna Modei de la Paris – în timp ce a interacționat cu giganți ai industriei, și-a perfecționat cunoștințele de limba franceză și a gustat cartofi prăjiți alături de echipa sa de modă.
Primul videoclip postat pe Instagram Story sâmbătă seara a fost cu pantofii ei Balenciaga „Knife” de 745 de lire sterline, în timp ce ieșea din hotelul Plaza Athénée, care costa 2.210 lire sterline pe noapte.
@gala.fr
Criticii au comparat-o pe Ducesă cu Zoolander – personajul prostuț făcut celebru de Ben Stiller în comedia de succes din 2001.
„Meghan Markle încearcă să-l dea pe Zoolander la o parte pentru a-și face drumul pe catwalk”, a spus unul dintre ei.
„Meghan, nu ești model, pur și simplu du-te la locul tău! Meghan merge cu pelerina ei ca și cum ar fi a doua venire a lui Mesia”, a scris altcineva.
@vogueitalia La duchessa di Sussex è arrivata alla ParisFashionWeek! #MeghanMarkle si è seduta in front row per assistere alla collezione di debutto di #PierpaoloPiccioli per Balenciaga, indossando un look tutto bianco per l’occasione. Scopri di più al link in bio. #PFW
„Aceasta este prima ei revenire la prezentări în peste un deceniu? Ce prostie! Nu a fost niciodată la săptămâna modei de la Paris!”
Între timp, Ducesa a fost criticată și pentru că a susținut prezentarea de modă Balenciaga, în ciuda faptului că brandul a fost „anulat” pentru utilizarea copiilor într-o reclamă controversată.
Marca de lux a fost criticată în 2022 pentru campania sa, care prezenta copii ținând ursuleți de pluș echipați în ținute din piele în stil bondage.
Un critic a spus: „De ce oare ar merge la o prezentare Balenciaga? Cum ar putea o mamă să susțină acel brand?”