„Am căzut cu tot cu copil și credeam că vom fi târâte pe asfalt. Nici nu au coborât să vadă ce s-a întâmplat”: Momente de groază pentru mama și copila ei, la un pas să fie strivite de un troleibuz
![„Am căzut cu tot cu copil și credeam că vom fi târâte pe asfalt. Nici nu au coborât să vadă ce s-a întâmplat”: Momente de groază pentru mama și copila ei, la un pas să fie strivite de un troleibuz](https://cdn.digita.media/shok/2023/03/Troleibuzul-22.jpg)
Dezvăluiri șocante de la mama care a fost la un pas să fie strivită, împreună cu copilul ei de trei ani, pe care îl ținea în brațe, de un troleibuz. Veronica Eșanu a povestit pentru UNIMEDIA cum s-a întâmplat totul. „Am avut noroc de pasagerul care a bătut în uși și troleibuzul a oprit. Nici șoferul, nici taxatorul nu au coborât să întrebe măcar ce s-a întâmplat, deși eram la stația terminus. Eu și fetița mea am căzut și credeam că acuși vom fi târâte pe asfalt”, își amintește Veronica.
„Am vrut să cobor la stația terminus a troleibuzului 22, de la Grădina Botanică, eram eu cu fiica mea în brațe și încă un pasager, noi am coborât prin ușa din spate, iar pasagerul prin cea din mijloc. În momentul în care am coborât, șoferul nu s-a asigurat probabil în oglindă dacă noi am coborât definitiv sau nu știu ce s-a întâmplat, dar când a închis ușile mi-a prins rucsacul între acestea și a pornit.
Eu am căzut cu tot cu copil. Am crezut că acuși vom fi târâte pe asfalt, dar noroc de celălalt pasager, care a coborât pe ușa din mijloc și a bătut în ușa troleibuzului și a strigat să oprească. A oprit, noi încă eram la pământ, dar nu a coborât nici șoferul și nici taxatorul să se asigure dacă suntem bine, mai ales că erau la stația terminus și nu cred că încălcau vreun grafic, mai aveau câteva zeci de metri ca să meargă.
Eu și copilul ne simțim bine, câteva zgârieturi neînsemnate la mine și geaca deteriorată, iar copilul e tot bine. Eu m-am speriat, am vrut să să întreb șoferul de ce a procedat așa, dar încă eram, mă rog, speriată și domnul care m-a ajutat mi-a zis într-un fel „lasă-l” și ne-a ajutat el până unde trebuia să mergem.
Am depus o plângere telefonică la Regia Transport și au zis că revin în 10 zile, dar după ce cazul a devenit mai public m-au sunat și directorul Parcului numărul 1 și mi-a comunicat că întreprind măsuri să identifice cine a fost înregistrat și au să mă anunțe ce măsuri s-au luat”, a declarat pentru UNIMEDIA, Veronica Eșanu.