Lovitură dură pentru Antonia: CNA o lasă fără milioane de euro. Care este motivul
Lovitură dură pentru Antonia: CNA o lasă fără milioane de euro. Care este motivul

Probleme pentru Antonia. Celebra artistă a primit o lovitură dură în urmă cu trei zile. Cântăreața va rămâne fără milioane de euro în urma unei decizii luate de Consiliul Național al Audiovizualului (CNA), scrie cancan.ro.
Miercuri, 25 iunie 2025, Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) a decis, în cadrul unei ședințe publice, să interzică total aparițiile persoanelor publice în reclamele la jocurile de noroc. Ei bine, mulți români au aplaudat această hotărâre, însă pentru vedetele care promovează această industrie, veștile nu sunt tocmai bune. Unele dintre ele, precum Antonia, vor ajunge să piardă milioane de euro.
Câți bani pierde Antonia, după decizia CNA
Decizia CNA va afecta veniturile mai multor vedete de la noi. Printre persoanele publice care au semnat cu branduri de pariuri se mai numără Lora – ambasadoare de brand, prezentă în campanii TV și online, Dorian Popa, dar și sportivi cunoscuți, precum Ciprian Marica, Ilie Dumitrescu sau Marius Lăcătuș, potrivit Pagina de Media.
Antonia, una dintre cele mai vizibile vedete din România, este prezentă de foarte mult timp în reclamele la jocurile de noroc. Această industrie i-a adus artistei venituri impresionante. Acesta semnase un contract de imagine de-a dreptul istoric. Mai exact, cântăreața urma să încaseze 2.200.000 de euro pentru o colaborare de trei ani cu o casă celebră de pariuri sportive.
Nici soțul ei, Alex Velea, nu a stat departe de reclamele la jocurile de noroc. Așadar, familia celor doi și-a rotunjit considerabil veniturile dina ceste promovări. Artistul a fost prezent în mai multe proiecte sponsorizate de industria pariurilor. Potrivit informațiilor publice, vedetele ar urma să piardă cumulat contracte de 15 milioane de euro anual.
Momentan, companiile continuă să difuzeze reclamele pentru că decizia CNA va intra în vigoare la 90 de zile după ce Codul Audiovizual modificat va fi publicat în Monitorul Oficial. Articolul care prevede această schimbare este 110, alineatul 7.
„Este interzisă difuzarea de publicitate pentru jocuri de noroc în care sunt prezente personalităţi ale vieţii publice, culturale, ştiinţifice, sportive sau de alte persoane, care, datorită notorietăţii în mediul online, pot încuraja participarea la astfel de jocuri”, e arată în articolul 110, alineatul 7 din Codul Audiovizual adoptat de CNA.