Blue Ivy, un copil fenomen la doar 9 ani. Cum arată viață extravagantă a fiicei lui Beyonce și Jay-Z

 Blue Ivy, un copil fenomen la doar 9 ani. Cum arată viață extravagantă a fiicei lui Beyonce și Jay-Z
0Shares

Cu două zile înainte să se nască, Blue Ivy, fiica lui Beyonce și a lui Jay Z a fost numită “cel mai faimos copil din lume” de către o revistă și se pare că acest lucru s-a adeverit, scrie SHOK.md.

La doar 9 ani, fetița a castigat primul ei Grammy pentru “Cel mai bun videoclip muzical”, devenind a doua cea mai tânără persoana să câștige un astfel de premiu, iar ăsta nu este singurul succes de care s-a bucurat până la aceasta vârstă.Anul trecut,

Blue Ivy a câștigat trei premii importante: NAACP Image Award, un BET Award și un Soul Train Award, pentru contribuția la piesa mamei sale “Brown Skin Girl”.

În 2012, la zece zile după nașterea sa, tatăl ei, Jay-z, a lansat piesa “Glory” unde a introdus sunetul fiicei sale plângând. Astfel, a devenit cea mai tânără persoană care a avut vreodată un cântec în lista americană Billboard 100, scrie peroz.ro.

Un an mai târziu, micuța a apărut în cântecul mamei sale,”Blue”, o odă pentru fiica ei, iar până în prezent, vocea lui Ivy a apărut în cinci dintre piesele părinților ei.

Cu părinți bogați ca Beyonce și Jay Z, nu este de mirare că Blue are acces la un stilist personal, care se ocupă de toate ținutele sale. Accesoriile fetiței includ deja o geantă Louis Vuitton în valoare de 1230 lire sterline și o un plic Valentino în valoare de 1765 lire sterline, iar hainele sale poarta semnătura marilor designeri de modă.

La evenimentul MTV Music Awards din 2016, Blue Ivy a fost considerată cel mai bine îmbrăcată vedetă când a purtat o rochie din tul de culoare roz, de 8.000 de lire sterline, și o diademă cu diamante pentru a completa ținuta mamei sale.

Ivy și-a făcut debutul în cinematografie când a apărut în filmul autobiografic al mamei sale “Life is But a Dream” din 2013. Această apariție a fost urmată de multe altele, inclusiv cele din albumul “Lemonade”, “Black is King” sau documentarul “Homecoming”, toate realizate de Beyonce.

La nașterea fetiței, Beyonce și Jay Z i-au făcut numele marcă înregistrată, anunțându-și fiica drept „fenomen cultural” în documentele legale.

Marca înregistrată acoperă totul, de la produse cosmetice, magazine online sau divertisment, cum ar fi jocuri video și bijuterii. Acest lucru a venit din dorința părinților de a-i proteja numele, astfel încât nimeni să nu facă profit de pe urma sa.

„Nu îți dorești ca cineva să beneficieze de pe urma copilului tău” a declarat Jay Z pentru Vanity Fair.

Se crede că Blue și-a început educația la “The Early Education Center”, în West Hollywood, o școală primară privată cu taxe de aproximativ 13.000 de lire sterline pe an. În cercul de prietenii ai fetiței se numără alți copiii cu părinți celebri precum gemenii lui Mariah Carey, fiul mai mare al lui Kelly Rowland sau fiica actriței Gwyneth Paltrow.

Ar putea fi o imagine cu 2 persoane
Ar putea fi o imagine cu 1 persoană, copil, stând în picioare şi interior
Ar putea fi o imagine cu 3 persoane, persoane stând jos şi încălţăminte
0Shares