Cristina Gheiceanu, despre titlul de cel mai bun influencer din Elveția și colaborările de ordinul miilor de euro cu branduri de lux: „Am avut contract și cu Dior”

Fostă prezentatoare TV, actual mămica a două fetițe, Cristina Gheiceanu a povestit în cadrul unui interviu, despre șocul pe care l-a avut când a fost decernată acum un an cu titlul: cel mai bun influencer, la categoria „Familie”, în Elveția, țara în care este stabilită cu traiul. „Când am auzit numele meu, nu știam ce să fac. Mi-au dat și lacrimile”, a spus aceasta. Totodată, Cristina a vorbit și despre colaborările de ordinul miilor de euro cu Dior, Dyson și alte brand-uri de lux.
Cristina a menționat că a colaborat cu „Dyson, Espresso, companii de bijuterii cu diamante, mașini Genesis, electrice, ciocolate Merci, cu care curând o să scoatem un video, Valser – apă tradițională din Elveția.
Întrebată, dacă are solicitări multe și cum alege ofertele, aceasta a spus că: „Am foarte multe, dar puține le pot accepta, din cauza timpului că sunt acasă cu copii, dar și din motivul că în momentul, în care începi să lucrezi cu anumite branduri, nu mai poți lucra cu altele, pentru că ceilalți nu vor ca tu să fii asociată cu alte nume. Aceste condiții sunt specificate neapărat în contract.
Am avut contract și cu Dior. Îmi sunt foarte dragi contractare unde trebuie să fiu creativă, dacă n-aș fi eu în cameră, ar fi și mai minunat, dar brandurile vor să fie imaginea mea. Îmi place foarte mult să creez, când merg să fac o campanie pentru un brand, eu știu exact cum o să arate, până mă duc să filmez”.
Aceasta a dezvăluit și care sunt costurile pentru o postare pe Instagram. „E vorba de ordinul miilor de euro”.
Blogul Cristinei a fost inclus, acum câțiva ani, în top-ul 100 fashion bloguri din Europa.
„Orice titlu, nominalizare își aduce și vizibilitate. La mine a explodat totul, după ce am câștigat titlul „Cel mai bun influencer”, la categoria familie, în Elveția. Anul trecut, am câștigat acest premiu și atunci am devenit și mai vizibilă pe Elveția”.
Influencerița a remarcat că nu s-a așteptat să câștige acest premiu.
„Trebuiau oamenii să voteze și aici stăteam bine, pentru că m-au votat foarte mulți, dar cel mai important pas erau câteva companii foarte mari, branduri de renume care analizau pagina, ce impact are și în dependență de asta se alegea câștigător. Eu am zis că nu am nici o șansă. I-am zis soțului că nu vreau să mergem, pentru că a fost organizat un eveniment mare. Când am auzit numele meu, nu știam ce să fac. Mi-au dat și lacrimile”.