Disperarea ducesei Meghan! Nu reușește să-l întreacă pe Regele Charles: Gemul lui e mai bun și mai apreciat
Are ambiții și visuri mari. Știm cu toții asta despre Ducesa de Sussex. Deși nu a mărturisit nimănui cu subiect și predicat, soția Prințului Harry s-a inspirat în afacerea ei de la socrul său, Regele Charles, scrie okmagazine.ro.
A pus bazele American Riviera Orchard, vinde gemuri de căpșuni, de zmeură și biscuiți pentru câini, însă nu reușește să se impună prea mult în industrie și nici vorbă să-l întreacă deocamdată în faimă și vânzări pe Regele Charles.
La Palatul britanic se comercializează aceste delicatese organice de ani de zile. Gemul Regelui este faimos pentru calitate și gust.
Monarhul britanic valorizează mult produsele cultivate bio și scoate la vânzare aceeași calitate pe care o dorește când e vorba de consumul personal și al familiei sale.
Meghan Markle își construiește noul brand, American Riveria Orchard, dar strategia de marketing a Ducesei de Sussex ar fi putut promova fără intenție compania de alimente organice a Regelui Charles, Waitrose Duchy Organic.
„Încearcă să se impună ca un mogul al stilului de viață, dar acum concurează cu un rival regal”, a declarat o sursă pentru presa americană. „Ea habar n-avea [despre asta] și acum dintr-o dată, așa cum vede și ea, există un exces al produselor lui pe piață”.
„Este la un pas să-l sune pe Charles în legătură cu această problemă, dar Prințul Harry o reține”, mai spune sursa.
După ce prietenii lui Meghan au început să posteze imagini cu gem American Riviera Orchard în primăvară, afacerea lui Charles a înregistrat o creștere a vânzărilor, în timp ce fanii așteaptă ca Meghan să se impună pe piața locală.
Cineva chiar a lăudat produsul ducesei, care a devenit faimos chiar înainte de lansare. Cu toate acestea, gurile rele spun că obiectivul principal al lui Meg este să fie mai bună decât socrul său.
Pe de altă parte, pe Charles nu îl interesează lucrurile acestea.
El își vede liniștit de sarcinile regale și e încântat că oamenii îi apreciază produsele.