Gafa din sondajul Magenta: Compania vine cu scuze și explicații de ce slide-ul trebuia înlăturat

 Gafa din sondajul Magenta: Compania vine cu scuze și explicații de ce slide-ul trebuia înlăturat
0Shares
Slide-ul din cadrul prezentării, care a fost vizualizat de publicul prezent la eveniment, dar și de reprezentanții presei, e o eroare de ordin uman și nu trebuia să fie încadrat în prezentare și a fost supus discuțiilor de ordin intern. Explicațiile aparțin companiei Magenta Consulting, după gafa de la evenimentul de ieri. Reprezentanții companiei mai spun că „întrucât personalitățile politice menționate în acel grafic se dovedesc a fi mai puțin cunoscute publicului larg, a fost luată o decizie de ultim moment de a renunța la slide-ul ce conținea statisticile vizate, dar din păcate acesta nu a fost șters din prezentare, înainte de a fi vizualizat de public”.

„În cadrul evenimentului, o eroare de ordin uman – un slide din cadrul prezentării ce nu trecuse prin procesul de aprobare conform normelor de colaborare „client-agenție” general valabile, nu a fost exclus din document în timp util și a fost vizualizat de publicul prezent la eveniment, dar și de reprezentanții presei. Drept consecință, această scăpare comisă de Magenta Consulting, și pe care compania și-o asumă, a fost publicată și distribuită în spațiul public.

În același context, Magenta Consulting vine cu următoarea precizare: slide-ul nu trebuia să fie încadrat în prezentare și a fost supus discuțiilor de ordin intern. Întrucât personalitățile politice menționate în acel grafic se dovedesc a fi mai puțin cunoscute publicului larg, a fost luată o decizie de ultim moment de a renunța la slide-ul ce conținea statisticile vizate, dar din păcate acesta nu a fost șters din prezentare, înainte de a fi vizualizat de public.

Echipa Magenta Consulting prezintă, în acest sens, publicului larg, reprezentanților presei și, nu în ultimul rând Fundației Friedrich Naumann pentru Libertate, scuzele de rigoare pentru eroarea de ordin uman. Menționăm că studiile au fost complexe, iar pentru conferință rezultatele urmau a fi prezentate într-o manieră succintă, întrucât informația s-a dovedit a fi cu caracter de interes pentru societate, iar încadrarea în timpul planificat devenise deosebit de importantă.

În cei aproape 17 ani de activitate, Magenta Consulting nu a fost și nu este o companie afiliată nici unui partid politic. Calitatea pe care o oferim publicului larg și clienților este primordială pentru Magenta Consulting, compania urmând un set riguros de standarde, și o evaluare continuă a metodologiilor de cercetare. Suntem acreditați anual de către ESOMAR – Asociați mondială pentru cercetări de piață, sociale și de opinie, fondată în 1948, și care este prezentă în 130 de țări ale lumii. Menținem un nivel înalt de respectare a rigorilor etice și profesionale de efectuare a cercetărilor de marketing și suntem mândri să afirmăm că acest lucru este incontestabil în cadrul companiei noastre”, se arată în comunicat.

Gafă de proporții la prezentarea unui sondaj realizat de compania Magenta Consulting. În timpul prezentării pe ecran a apărut un slide cu o inimioară pe care scria „de clarificat mâine cu clientul dacă prezentăm acest slide. Este o listă vădit pentru CUB”.

0Shares

Melisa Ciobanu