FRESH
Jennifer Lopez revine pe platourile de filmare într-o comedie
Doliu în lumea cinematografiei! Actorul Sean Connery, cunoscut pentru ...
O interpretă a pozat fără haine pentru a-și arăta boala de piele de ...
Nicolle Trifan: „Fă ceea ce iubești și fă-o des!” Vezi cât de sexy ...

(INTERVIU) Dmitri Iova - Concept Manager Viggo... „O viziune revitalizată asupra eleganței bărbatului contemporan”

În cadrul unui interviu pentru „Almanah Politic 2019”, Dmitri Iova, Concept Manager Viggo, a vorbit despre brandul Viggo pe piața din Republica Moldova, despre clienți, preferințe și priorități, informează SHOK.md.

Cum a fost anul 2019 pentru Viggo?

2019 a fost un an prosper, în care ne-am lărgit gama de produse, lansând linia Viggo Sport, care a completat liniile Business, Ceremony și Contemporary. Astfel, acum putem oferi un outfit complet. Noua linie ne permite să facem o fuziune de stiluri, pentru a putea promova produse mai clasice mixate cu ceva mai modern, actual. Tendința mondială e în aceea de a mixa stilurile, dar cu gust.

Un plus de valoare a fost dezvoltarea colecției outerwear. Gecile bombere și parka cu umplutură din puf de gâscă, foarte actuale anul acesta, sunt realizate la fabrică cu standarde europene, unde, la fel, produc și pun accent pe calitate marile brand-uri din lume.

Perioada de vară a fost ușor de suportat în caniculă, datorită țesăturilor din lână elastică, concepută special pentru perioada caldă, care nu se șifonează și respiră, adaptându-se după temperatura corpului. Un rol important, de asemenea, îl are și construcția semi-căptușită a sacourilor, ce oferă un plus de confort.

Tot în 2019, au avut loc 2 evenimente cu caracter de consolidare a relațiilor cu furnizorii Vitale Barberis Canonico și Loro Piana, ce ne-au prezentat colecțiile de țesături pentru costume și sacouri, care vor fi în cataloagele oficiale abia anul viitor, însă la care au avut acces clienții noștri loiali, ca dovadă a pasiunii noastre pentru calitate.

Care a fost stilul preferat de clienți în 2019? Ce piese vestimentare au fost cumpărate cel mai mult?

Fiind unicii în Republica Moldova cu o colecție vastă de ținute de ceremonie Ready-to-Wear, putem spune că anume acest stil a fost preferat, tot grație și evenimentelor ce se petrec la noi și bărbaților, care, din ce în ce mai mult, sunt atenți la ce poartă, inclusiv și la petreceri. Apoi – stilul business, care mereu e preferat, grație versatilității de purtare.

În afară de acestea, ca și personalizare a ținutelor, tot mai mulți optează pentru costumele la comandă, linia sartorială, pe care o facem pe construcție half și full canvas, de o calitate extraordinară, rezultă un produs competitiv, rezistent pe parcursul a mai multor ani.

87154677_2982439978480563_8632888151905402880_n

Viggo a venit la Chișinău deja de câțiva ani. Cum ați reușit să „cuceriți” bărbații de aici, astfel încât să revină mereu și să atrageți și clienți noi?

Am început cu un concept de fabrică, acum 5 ani, cu un spațiu de 3 ori mai mic, cu serii mici Ready-to-Wear, dar cu potențial foarte mare pentru costumele la comandă. Am reușit „să cucerim” din prima, deoarece atunci nu era pe piață serviciul care presupune realizarea costumului pe măsură, după constituția clientului, cu opțiuni de alegere a stofei, detaliilor de nasturi, căptușeală, tipuri de buzunare, rever, și desigur consilierea la nivel, în dependență de scopul purtării și stilul de viață.

87056742_479304459403243_4502823836017754112_n

Un alt avantaj este faptul că lucrăm cu cele mai fine și calitative țesături din lume, de la furnizori ca Dormeuil, Vitale Barberis Canonico, Lanificio Cerruti, Holland & Sherry sau Loro Piana. La moment, avem peste 7 mii de țesături, pe toate gusturile, de la clasic la ceva super extravagant.

Consilierea profesionistă, dialogul cu clientul, un raport calitate-preț corect,  definirea stilului și crearea anume a acelui produs, care satisface nevoia clientului, este foarte importantă în politica companiei. Astfel, cel care descoperă Viggo înțelege că nu mai are necesitatea să cumpere anumite articole vestimentare de la alte branduri, la noi oferindu-se totul la pachet – consiliere, calitate, diversitate, sfaturi de stil, educație vestimentară.

87269894_2453084038339736_829689172217298944_n

Cu siguranță, urmăriți aparițiile politicienilor și businessmanilor. Care sunt gafele cel mai des observate?

În general, observăm o îmbunătățire la acest capitol, însă oricum, se fac foarte multe greșeli, care, aparent, sunt simple, dar cărora nu li se dau importanță.

Indiferent de unde este cumpărat costumul, ar trebui dus imediat la un croitor-specialist, care să recomande ce trebuie modificat, pentru că de foarte multe ori, sunt necesare intervenții, așa cum foarte rar poate veni bine din prima.

87387476_331450664468949_1455288220152496128_n

Cea mai comună gafă este măsura incorectă, mânecile sacoului prea lungi, pantalonii prea largi sau lungime incorectă. Ce ține de accesorii, de multe ori, observăm o cravată legată „necalitativ” sau cămașa cu un guler nepotrivit, mai ales în ținutele business. De asemenea – șosetele! Sunt detalii, dar, care, în ansamblu, formează un look îngrijit, aranjat corect, ce emană încredere.

O mare greșeală este purtarea costumului negru în ținutele business. Acesta își are locul doar la evenimente de seară. Culoarea neagră se consideră elegantă, astfel, fiind purtat la birou, creează impresia că urmează o petrecere, la care trebuie să ajungeți imediat după program.

Cum ar putea politicienii, persoanele care dețin funcții publice să adauge culoare, accesorii într-o ținută?

Ei au un dress code anume și sunt un pic limitați în ceea ce ține de culori, dar sunt multe nuanțe, texturi, cu care se poate de diversificat. Pot fi dungi subtile sau carouri abia pronunțate.

Ce ține de accesorii, cred că, în afară de cravată ar trebui să aibă, cel puțin, o batistă de bumbac de buzunar, care trebuie asortată corect. Foarte puțini poartă batista, deși, noi o recomandăm, pentru faptul că dă o notă aparte întregului outfit și este un accesoriu pur bărbătesc.

Cravata este un accesoriu ce are putere de a schimba în totalitate ținuta, prin culori sau imprimeuri. Chiar dacă, funcția sau activitatea nu permite mari experimente, oricum sunt o multitudine de idei, de ex.: în loc de roșu, putem opta pentru un burgundy, un verde de o nuanță închisă s-ar potrivi la un costum gri sau navy. Cel mai bine de evitat – cravatele foarte lucioase sau cu print floral, ce se poartă mai mult la petreceri.

Cum descrieți clientul Viggo?

Îndrăzneț, elegant, pregătit pentru experimente. Clientul nostru a învățat mai multe trucuri vestimentare, venind în showroom, prin educarea în a completa garderoba, a înțelege cum să distingă calitatea și ce piese de bază trebuie să aibă. Fiecare beneficiază de consiliere vestimentară și vine la noi pentru altfel de articole, altfel de culori și calitate, fiind dornic de a-și schimba stilul.

Deja avem ani de experiență în a ajuta oamenii să scape de anumite stereotipuri și să poarte ceea ce nu purtau înainte. Din păcate, avem foarte puține exemple și personalități care inspiră, de aceea, încă mai persistă reticența la purtarea anumitor articole „ieșite din comun”.

Ce surprize pregătiți, ce planuri aveți pentru 2020?

2020 are planuri mari cu noi, unul dintre ele fiind extinderea pe piața estică, așa cum se observă o cerință, și mulți vin anume din această parte. La fel, Europa este un potențial pentru noi. La moment avem 8 magazine – 7 în România și 1 în Republica Moldova, care se bucură de succes.

Ce ține de colecții, deja am primit țesături pentru primăvară-vară de la toți furnizorii, și cel mai bun lucru care se întâmplă în fiecare an este că ne lărgim baza de furnizori de țesături, la fel și numărul de parteneri de producere.

O realizare importantă este că în 2020 dezvoltăm conceptul Corporate, destinat companiilor, cu un număr mare de angajați, cărora le vom putea oferi un produs de calitate, ce va susține sustenabilitatea în industria fashion și, totodată, practic în purtarea zilnică la birou.

Sursa: Almanah Politic 2019


FEB 22, 2020 INAPOI LA ARHIVA


COMENTARII

SONDAJ SHOK

Ce îți dorești în această vară?

View Results

Loading ... Loading ...