5 sfaturi de bază ale unui stil de viață sănătos, pe care îl respectă membrii familiei regale britanice

 5 sfaturi de bază ale unui stil de viață sănătos, pe care îl respectă membrii familiei regale britanice

Regina Angliei, Elisabeta a II-a, are 92 de ani și participă încă la mii de întâlniri de afaceri și participă la decizii importante privind guvernanța teritoriului. Garanția bunăstării sale este nu numai starea sa excelentă de sănătate, ci și ajutorul profesional acordat acestuia. Norocos pentru noi, unul dintre medicii personali ai acestei femei uimitoare, doctorul Mosaraf Ali, a decis să împărtășească secretele sale cu publicul, scrie SHOK.md cu referire la koshachek.

personal

 

Cu un stil de viață sănătos, 80% dintre boli nu necesită intervenție medicală.

Principalul lucru pe care dorește să îl transmită Dr. Ali în cartea sa este următorul: Dacă ești sănătos, corpul tău se poate confrunta cu multe probleme de unul singur. Răceală, tăieturi, inflamații minore, răni și chiar fracturi. Într-un corp sănătos, toate acestea se întâmplă rapid și cu implicarea minimă a medicilor.

Scopul nostru ar trebui să fie să ne menținem corpul sănătos, astfel încât să poată face față atacurilor externe și interne.

De unde știi dacă ești sănătos

Iată ce sugerează dr. Ali când vine vorba de o stare bună de sănătate:

 

  • Rezistență fizică și psihică: Oamenii sănătoși se trezesc cu energie, își petrec ziua activ și obosesc doar după lăsarea întunericului.
  • Spatele drept înseamnă că oasele, mușchii și nervii corpului sunt în ordine.
  • Somn sănătos: Oamenii sănătoși adorm ușor și profund.
  • O privire clară: indică o bună circulație a sângelui.
  • O poftă bună: Oamenii sănătoși nu se simt contrari față de mâncare sau foame excesive. Mănâncă regulat și cu pofta de mâncare.

 

Ridurile, cearcănele și alte „pete” nu indică întotdeauna o problemă. Cu toții avem diferite gene și caracteristici fiziologice care determină cât de repede și când apare îmbătrânirea. Exemplul duceselor Meghan și Kate clarifică: Doar pentru că arăți puțin mai în vârstă nu înseamnă că sănătatea ta este afectată.

Sfat: În primul rând, ai grijă la semnele exterioare care indică probleme de sănătate. Dacă ai început să te obosești mai repede, să dormi mai prost, să mănânci mai puțin sau să mănânci în exces, toate acestea sunt motive evidente pentru a vedea un medic.

Puteți detecta problemele de sănătate privindu-vă limba

Limba este un indicator excelent a ceea ce se întâmplă în interiorul corpului. Poate dezvălui prezența sau absența problemelor:

 

  • Semne ale dinților pe marginile limbii – Acesta este un simptom al gastritei și al acidității ridicate în stomac.
  • Un vârf roșiatic pe limbă indică adesea probleme cardiace și consum excesiv de carbohidrați rapizi (ciocolată și alte dulciuri).
  • O pată cenușie însoțește adesea constipația și indică afectarea funcției intestinului.
  • Petele roșii închise sau violet sunt un simptom al anemiei.
  • O pată galbenă și o suprafață neuniformă pe limbă pot indica probleme cu ficatul.
  • Ridurile profunde ale limbii relevă prezența unui ulcer sau a gastritei acute.
  • O limbă ridată cu un strat clar de salivă este un semn al lipsei de lichid în organism.

 

 

 

Sfat: scoate-ți limba când te privești în oglindă. Dacă culoarea sa s-a schimbat, dacă a apărut o pată sau dacă suprafața pare neuniformă, acestea sunt motive pentru consultarea unui medic.

Sfaturi alimentare oferite reginei Elisabeta

Mâncarea este cea mai importantă parte a sănătății noastre. Dacă doriți să trăiți mult, Dr. Ali vă sfătuiește acest lucru:

 

  • Ori de câte ori este posibil, optează pentru produse naturale sau locale.
  • Consumați fructe și legume proaspete, mai degrabă decât conserve.
  • Obțineți suficiente proteine: vegetarienii pot înlocui proteinele animale cu tofu, brânză de vaci, lapte de migdale etc.
  • Înlocuiți sucurile de fructe cu morcov, țelină, măr și ghimbir.
  • Bea 6 până la 8 pahare de apă pe zi.
  • Consumați mai puține cărnuri roșii: înlocuiți-le cu pui sau curcan.
  • Renunțați la produsele din drojdie, prăjiturile, brânzeturile, ciupercile și citricele (cu excepția portocalelor și mandarinelor). Mancati cat mai putina sare.
  • O dată pe săptămână, practică o zi de post, mănâncă fructe, supe de legume și bea doar apă.

 

Sfat: urmăriți-vă dieta. Produsele de la fermă s-ar putea să nu fie pentru toată lumea, dar toată lumea poate renunța la alimentele afumate, prăjiturile, mâncarea rapidă și gustările dăunătoare.

Vase potrivite pentru micul dejun, prânz și cină.

Este important nu numai să cunoaștem cantitatea și calitatea alimentelor pe care le consumăm, ci și când le consumăm. Dr. Ali oferă următoarele sfaturi pentru pregătirea meniului zilnic:

 

  • Dimineața, mâncați alimente ușoare, dar bogate în proteine: ouă, migdale și brânză de vaci. Vor fi completate perfect de fructe, cereale neprelucrate de tot felul și iaurturi.
  • Micul dejun ar trebui să fie cea mai bogată în calorii a zilei. Cea mai bună combinație este formată din legume + proteine ​​+ carbohidrați. De exemplu: salată, curcan aburit și cartofi. În cele din urmă, puteți avea un desert care nu este prea dulce.
  • Cina trebuie să fie ușoară, deci este recomandabil să terminați înainte de 19:00 – 20:00. Evitați alimentele picante și grele, precum și dulciurile, deoarece acestea necesită mult timp pentru digestie, ceea ce afectează calitatea somnului.

 

Sfat: Realizați din timp un plan săptămânal de masă și aduceți la lucru alimentele sănătoase. Mâncărurile „grele” trebuie consumate numai în prima jumătate a zilei.

Starea corectă garantează frumusețe și sănătate bună

Dr. Ali recomandă un exercițiu simplu care vă va ajuta să vă mențineți spatele drept: așa-numitul „Alexandru”.

 

  • Se compune din următoarele acțiuni:
  • Ridică-te sau așează-te.
  • Ține-ți capul drept: imaginează-ți că cineva îl trage în sus.
  • Aduceți umerii înapoi pentru a vă simți confortabil.
  • Ridicați bărbia până când simțiți că tensiunea din mușchii umărului și gâtului dispare.

Maria Palade

https://shok.md/

Citește și