L-au amânat de azi pe mâine. Un moldovean din Germania nu a putut ajunge trei zile acasă, cu bilet de la FlyOne: Niciun anunț. Reacția companiei

 L-au amânat de azi pe mâine. Un moldovean din Germania nu a putut ajunge trei zile acasă, cu bilet de la FlyOne: Niciun anunț. Reacția companiei
0Shares
Un moldovean din Germania nu a putut ajunge trei zile acasă, cu bilet de la FlyOne. Nemulțumirea și indignarea bărbatul și-a expus-o pe pagina sa de Facebook. Acesta susține că nu a primit nicio explicație de la companie. „Deja este a 3-a zi în care încerc să ajung acasă. Am petrecut aiurea 2 zile în aeroport, pentru că zborurile erau anunțate, amânate și seara foarte târziu anulate. În tot acest timp, absolut nimeni de la această „companie” nu s-a ocupat de pasageri”, a scris pasagerul. Pe de altă parte, compania declară că pasagerul a ajuns în Moldova cu un zbor FlyOne, iar despre cursele anulate anterior a fost notificat pe email și bărbatul a acceptat altă soluție oferită.

„1. Cu 24 ore înainte de zbor făcut chek-in. All good

2. Venit la aeroport la timp: zborul e anulat.
Niciun mail, niciun sms, abia la aeroport am aflat de anulare, dar cel mai interesant abia urmează: LA AEROPORT NICIUN REPREZENTANT FLYONE.
Ghișeu de check-in nu au primit, pentru că zborul a fost anulat. Respectiv, nimeni la care să poți adresa o întrebare. Agenție în aeroportul din Berlin ei nu au. La biroul de informații al aeroportului au lăsat pe un bilețel un număr de telefon (german). Sunat de vreo 50 de ori. Nu a răspuns nimeni. Sunat și la nr call centrului din Moldova – ascultat multă muzicuță: același rezultat – nu răspunde nimeni (scumpă plăcere în roaming). Găsit ceva pe facebook: O declarație de azi ca doar 25% de zboruri au fost anulate, „dar noi avem grijă de fiecare pasager”. Pe site-ul companiei nicio știre despre anularea zborului de azi. On line în my Booking, miraculos biletul meu de azi s-a schimbat pe un bilet pe mâine. Făcut check-in on-line. Acum mai am încă un boarding pass. Luat hotel lângă aeroport și acum aștept oare ce surprize mă așteaptă mâine la aeroport? Pe mâine eu aveam planificată îmbutelierea unui vin. Și pe poimâine tot. Acum trebuie să-mi regândesc planul de îmbuteliere pe toată săptămâna, ceea ce va presupune ore suplimentare în fiecare zi pentru a compensa neîmbutelierea de luni. Și asta în cel mai bun caz, în care flyone totuși mă aduce mâine acasă. Zboruri anulate am avut de multe ori (din păcate), dar de fiecare dată compania aeriană oferă hotel, vouchere de masă și informarea pasagerilor. FlyOne a anulat pur și simplu la zero orice Customer. Eu tare speram azi să ajung conform orarului și să am o seară de duminică frumoasă cu soția și copiii. Am lipsit tot weekendul din cauza unei deplasări. Per total flyone mi-a furat o zi din viață. Asta cum se cuantifică?”, a scris bărbatul la data de 11 iunie, pe pagina sa de Facebook.
„Deja este a 3-a zi în care încerc să ajung acasă. Am petrecut aiurea 2 zile în aeroport, pentru că zborurile erau anunțate, amânate și seara foarte târziu anulate.
În tot acest timp, absolut nimeni de la această „companie” nu s-a ocupat de pasageri. Nici rerouting, nici alimentare, nici cazare. Am achitat singur 2 nopți de hotel, ca să fiu pe aproape pentru că nicio clipă nu am știut când vom zbura spre casă. Azi deja aveam rezervat un alt bilet (cu multe escale), dar care mă aducea acasă – lucru de care trebuie să se ocupe compania avia. La toate numerele de telefon indicate de companie nu răspunde nimeni, nici în Germania, nici în Moldova”, a mai scris bărbatul.
Compania FlyOne a venit cu mai multe explicații și precizări cu privire la ultimele zboruri din Berlin.
„Orarul zborului respectiv a fost într-adevăr modificat de mai multe ori, din motive tehnice despre care am menționat și mai devreme. De fiecare dată însă pasagerii au fost anunțați cu privire la schimbările survenite. Inclusiv acestui călător, pe email, i-au fost expediate patru mesaje. Totodată, informăm că pasagerul a acceptat orarul modificat al zborului, prin bifarea acestei opțiuni. Așa după cum confirmă inclusiv și călătorul, FLYONE a reușit totuși să găsească soluții și a adus pasagerii acasă prin închirierea unei aeronave”, se arată în nota FlyOne.
Autoritatea Aeronautică Civilă a anunțat că programul de zboruri al operatorului FlyOne a fost grav afectat, iar unele curse au fost anulate, ca urmare a unor defecțiuni tehnice la o aeronavă a operatorului aerian. În acest sens, a fost convocată Comisia de certificare a operatorilor aerieni, în scopul evaluării situației create și investigării motivelor care au dus la anulările în lanț.
Zeci de pasageri s-au arătat nemulțumiți și au scandat la Aeroport, după ce compania FlyOne a anulat mai multe zboruri. În spațiul public au apărut mai multe secvențe video unde oamenii se ceartă și scandează „Parma”. Reprezentanții FlyOne au venit cu o reacție.
0Shares

Valerica Baxanean