Ce planuri are Meta ca să învingă TikTok: Facebook s-ar putea „schimba la față”

 Ce planuri are Meta ca să învingă TikTok: Facebook s-ar putea „schimba la față”
0Shares

Mark Zuckerberg a ajuns deja la concluzia că TikTok reprezintă principalul competitor pentru Meta, în 2022. În acest sens, Facebook s-ar putea „schimba la față”, în curând – din nou, scrie  SHOK.md cu referire la playtech.ro. 

Mark Zuckerberg a ajuns deja la concluzia că TikTok reprezintă principalul competitor pentru Meta, în 2022. În acest sens, Facebook s-ar putea „schimba la față”, în curând – din nou.

Rețeaua de socializare lucrează la o reproiectare majoră a fluxului principal al Facebook, care ar sublinia foarte mult conținutul recomandat de la pagini, creatori și oameni pe care nu îi urmărești deja, potrivit unei notificări a unui director Facebook.

Tom Alison, care conduce aplicația Facebook la Meta, afirmă că scopul este de a transforma Facebook într-un „motor de căutare”, care s-ar baza, în mare măsură, pe recomandări, similar cu feedul „Pentru tine” al TikTok. Recomandările ar proveni în principal din conținut „neconectat”, inclusiv Reels, iar utilizatorii ar vedea mai puține postări de la prieteni și familie în fluxuri. Planul ar aduce, de asemenea, inbox-ul Messenger înapoi în aplicația Facebook, într-un efort de a încuraja utilizatorii să partajeze mai mult conținut.

Nu este clar de cât timp va avea nevoie Meta să implementeze aceste modificări, însă; unele dintre ele oglindesc modificări care se regăsesc deja pe Instagram. Nu este prima dată când directorii Meta sugerează schimbări majore în aplicația Facebook sau când auzim despre un pivot „Discovery Engine”. Zuckerberg a declarat în aprilie că se vor întâmpla „schimbari majore” care ar modifica dinamica feedurilor pentru a sublinia recomandările bazate pe inteligență artificială asupra graficelor sociale ale utilizatorilor.

Cu toate acestea, declarațiile lui Alison arată clar cât de importante sunt noile priorități pentru companie, care încearcă cu disperare să ajungă din urmă TikTok.

Ce-i drept, nu putem ști cum va arăta, într-un final, Facebook, odată ce noile modificări vor intra în vigoare, dar nici cât de mult va semăna aplicația lui Mark Zuckerberg cu TikTok, pe viitor. Cu toate astea, simplul fapt că Facebook intenționează „să cloneze” o aplicație chinezească care „rupe gura târgului” ne arată cam cât de nefericite sunt cifrele acasă la Mark Zuckerberg.

0Shares

Maria Palade

https://shok.md/