Cum să slăbim după sărbători în 4 săptămâni

 Cum să slăbim după sărbători în 4 săptămâni

Sărbătorile de iarnă ne aduc multe bucurii, dar să recunoaștem că uneori aduc și kilograme în plus. De aceea, astăzi noi venim cu câteva idei de slăbit pentru tine, cu siguranță după Anul Nou vei avea nevoie de ele. O dietă cu carbohidrați te va ajuta să revii în formă rapid și ușor. Cu toții obișnuim să credem că dieta este un proces lung și obositor, cu un numărat etern de calorii. Însă, dieta cu carbohidrați rupe acest stereotip, iar mai jos vei vedea de ce, scrie SHOK.md cu referire la bazaar.ru.

Pentru început, ce sunt carbohidrații?

Carbohidrații sunt principala sursă de energie pentru corpul nostru. Ei furnizează nutriție pentru creier, rinichi, mușchi și sistemul nervos central. Sunt niște zaharuri naturale, amidon și fibre care se găsesc în alimente. Aceste elemente sunt descompuse în organism, formând glucoză și eliberând energie pentru funcționarea organelor noastre. Carbohidrații se împart în două categorii: simpli și complecși.

Carbohidrații simpli au un conținut scăzut de fibre (cum ar fi alimentele procesate). Acestea sunt absorbite rapid și provoacă o creștere a nivelului de zahăr din sânge, ceea ce crește riscul de boli de inimă, diabet și obezitate. Carbohidrații complecși – cereale integrale, fasole, fructe și legume sunt digerați lent, rețin energia mai mult timp, ajută la reducerea riscului de apariție a diferitelor boli și conțin mai multe vitamine și minerale.

După ce ai citit această introducere, acum este momentul să vezi și așa numita dietă cu carbohidrați, care te va ajuta să slăbești mai repede. Deci, iată ce să mănânci și ce să nu mănânci:

Dieta trebuie urmată șase zile din săptămână, iar o dată pe săptămână să ai o zi liberă când îți poți permite orice mâncare (chiar și mâncare dulce sau fast-food).

  • Este necesar să se excludă din dietă toți carbohidrații „albi”: adică pâine, cereale, făină și paste, cartofi, zahăr și orice produse cu conținutul acestuia.
  • Sunt excluse și băuturile bogate în calorii: sucuri de fructe, lapte, băuturi cu orice aditivi.
  • Poți bea cafea sau ceai fără zahăr și desigur apă. Este permis un pahar de vin roșu sec pe zi.
  • Fructele simple și fructele de pădure sunt, de asemenea, interzise din cauza faptului că conțin carbohidrați rapizi. Excepție fac roșiile și avocado.
  • Dieta constă într-o alternanță constantă a acelorași alimente. Acestea pot fi leguminoase (mazăre, linte, fasole), legume și ierburi (spanac, varză, sparanghel, ceapă), pui, carne slabă de vită, pește și ouă.

Dacă ții cont de aceste recomandări alimentare timp de patru săptămâni, kilogramele în plus vor dispărea cu siguranță, dar ar trebui să înțelegi că dieta cu carbohidrați este o măsură temporară. Consumul regulat a unui număr limitat de alimente poate duce la deficiențe de vitamine și minerale importante și poate crește riscul de a dezvolta tulburări de alimentație.

Maria Palade

https://shok.md/

Citește și