Își vrea banii înapoi! O femei a depus plângere la poliție pe Olga Țăpordei: Promitea lucruri mărețe

Diana Flocea – farmacistă de profesie, reprofilată în domeniul frumuseții a fondat acum un an un Centru de Epilare. Neavând experiență în domeniul afacerilor, femeia a apelat la Olga Țăporodei, care activează în calitate de expert în branding personal, ca să o ajute să-și dezvolte afacerea. Pentru o colaborare de 3 luni, aceasta trebuia să achite 3000 de euro. Diana a oferit un avans de 2000 de euro „fără a semna vreun contract sau a cere vreo dovadă”, dar din motiv că „lucrurile decurgeau lent”, aceasta a rămas nemulțumită și și-a cerut banii înapoi. Potrivit ei, Olga trebuia să-i ramburseze banii până la data de 10 noiembrie, lucru pe care nu l-a făcut. Într-un final, femeia a scris o plângere la poliție.
Contactată de SHOK.md, Diana ne-a spus că Olga Țaporodei a făcut un calcul pentru serviciile oferite și urma să-i ramburseze suma de 800 de euro: „Nu a făcut-o până la termenul fixat, au urmat iarăși mesaje, sunete și respectiv am mers și am depus o plângere la poliție”.
Femeia a venit cu un mesaj și pe pagina ei de Facebook.
„Experiența colaborării cu expertul în Branding Personal-Olga Țăpordei. În luna martie, am apelat la serviciile expertului de care eram entuziasmată, o colaborare de 3 luni care costa 3500€ și promitea lucruri mărețe. Am dat avansul, desigur fără a semna vre-un contract sau a cere vreo dovadă, au urmat câteva întâlniri la care Olga mi-a oferit un șir de întrebări, după a fost ședință foto, moadbordul și temele ce urma să le dezvolt în descrierea pozelor.
Lucrurile decurgeau lent, trebuia să insist cu mesaje la care mi se răspundea peste câteva zile sau deloc. Încercam să o înțeleg. Apoi a urmat Everestul, am intrat iar în situație, am așteptat să revină și să mă contacteze, dar nimic. Am sunat-o eu, i-am zis că nu sunt mulțumită și îmi vreau banii înapoi, și-a cerut scuze și mi-a propus să mai încercăm o lună, am acceptat. Nu s-a schimbat nimic, nici un plan, nimic concret, doar vorbe în vânt.
În final am rugat să își lase banii pe serviciile prestate și restul să mi-l întoarcă, în caz contrar merg la poliție. A făcut calculele și până pe 10 Noiembrie mi-a promis că îi rambursează. Așa și nu a făcut-o, am vorbit, ne-am scris, dar iar amânări, scuze și tot felul de istorii. Azi am mers și am depus o plângere!
Prestez și eu servicii, lucrez cu oamenii, dar când știu că am făcut ceva greșit, nici nu îndrăznesc să cer bani de la client. A deschide o afacere și a o menține nu e ușor, credite, impozite și multe alte cheltuieli pentru care muncesc mult. Aici am achitat, lucru nu s-a făcut și nu-mi pot întoarce banii munciți de mine!”, a scris pe aceasta.
Totodată, soțul Olgăi, Bogdan Ghieș a venit și el cu un comentariu cu referire la incidentul dat.