O companie și-a eliminat sigla Z de pe rețelele de socializare

 O companie și-a eliminat sigla Z de pe rețelele de socializare

Compania elveţiană de asigurări Zurich Insurance a eliminat sigla Z de pe reţelele de socializare, după ce această literă a devenit un simbol al sprijinului din Rusia pentru invadarea Ucrainei de către Moscova, scrie SHOK.md cu referire la news.

Compania a spus că îndepărtează sigla – un Z alb pe fond albastru – pentru că nu vrea ca aceasta să fie interpretată greşit ca sprijinind Rusia în conflict.

”Înlăturăm temporar utilizarea literei ”Z” de pe canalele de socializare unde apare izolat şi ar putea fi interpretată greşit”, a declarat compania pentru Reuters într-un comunicat.

”Monitorizăm îndeaproape situaţia şi vom lua măsuri suplimentare dacă şi atunci când este necesar”, a spus compania, în urma unui articol publicat de ziarul The Telegraph din Anglia.

Litera Z a fost folosită ca marcaj pe vehiculele militare ruse care au luat parte la conflict şi a fost adoptată de ruşii care susţin războiul, fiind proeminentă pe steaguri şi la mitingurile pro-Kremlin.

 

Maria Palade

https://shok.md/

Citește și